Debut

2010.05.02. 13:28

Üdv minden olvasónak! Én 1ns0mn14 vagyok. Bazsi már bemutatkozott most én következem!
Mindenről, ami a zenével kapcsolatos igyekszünk majd írni számotokra, hogy kicsit jobban átláthassátok ezt a kavalkádot, ami már  műfajt jellemzi. Bazsi és én szerintem bátran állíthatom, hogy két véglet vagyunk ízlés terén és egy adott dologról nem elfogult véleményeket fogtok olvasni! Nem kell feltételen minden írásunkban valami viccet keresni, akármilyen hihetetlen megpróbálunk 1-2 dologhoz normálisan hozzá állni!

Akkor magamról! Sajnálatomra minden hangszerhez analfabéta vagyok. Bár lehet hogy csak egyszer ki kéne próbálni mást is mint az agyatlan üvöltözést. Fanatikus zenerajongó vagyok. Mint minden jó ízlésű ember imádom a sört, és a cigi füstös lepukkant koncert termek hangulatát. (Meg a nagy mellű nőket... Tudom nem trendi, hogy nem vagyok homokos, de a blog se a trendek után megy!) Kedvenc színem az aranysárga tetején hófehér gyönyörű habbal gyöngyöző pohárban... Persze a látszat és a hiedelmekkel ellentétben nem vagyunk alkoholisták de... Ingyen sört bármikor elfogadunk Bazsival! Tehát ne félj meghívni minket!!!

De elég a szövegelésből! Kezdjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://metalazesz.blog.hu/api/trackback/id/tr921968448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása